28 octombrie 2010

O zi fără...

O zi este o eternitate în miniatură. O nouă zi e un nou început. O nouă zi e un surplus de culoare în viaţa mea.
O zi  fără soare mă determină să aduc eu acea rază care mă va face fericită.
O zi fără zâmbet e asemeni unei grădini fără flori, căci zâmbetul e parfumul ce face viaţa mai senzaţională.
O zi fără cuvinte frumoase mă face să mă simt blocată într-o peşteră din care cât aş încerca , nu aş putea găsi ieşirea.
O zi fără o îmbrăţişare mă alungă într-un deşert, fără apă şi fără viaţă, rămânând vulnerabilă şi fără acest ingredient magic pentru fericire - îmbrăţişarea ta.
O zi fără tine e o zi lipsită de sens , o zi în care umbra tristeţii mă urmăreşte pretutindeni, amintindu-mi la orice pas făcut de mine că viaţa e superbă lângă tine.
Atunci conştientizez că e iraţional să risc să fiu departe de tine, iar eu am devenit destul de raţională încât să nu mai risc!   
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu