04 octombrie 2010

A life without commitment is a future without love

Viaţa se desfăşoară în lumea care ne înconjoară. Trăim, chiar am învăţat să facem aceasta. Chiar am fost nevoiţi să ne adaptăm circumstanţelor şi ne-am plecat în faţa lor. Nu le-am cerut noi, doar facem ce ne cer ele. Iar ele ne determină să trăim clipe  în care însăşi luxul nu pare a fi mai mult decât promovare, strategii şi aparenţe. Îmi pare nespus de rău că simplul cuvânt "A AVEA" este suficient pentru a construi o lume întreagă: o lume a deşărtăciunii, a superficialului, a falsului, dar o lume cu viaţă proprie. O lume a iluziilor, dar o lume vie...O lume în care ni se acordă din ce în ce mai puţină posibilitate de a fi stăpâni pe viaţa şi pe timpul nostru.
În ciuda iluziilor sunt aceeaşi EU dintotdeauna, acelaşi suflet flămând de iubire şi atât de privat de ea. Am constatat că a fi tu însăţi trece de verbul "A AVEA". A fi tu însăţi înseamnă a-ţi păstra valoarea individuală fără a-i leza pe cei din jurul tău şi fără a le ştirbi cu nimic propria valoare. Am aflat că adevărata bogăţie chiar vine din interior şi că luxul sufletesc îşi are izvoarele în însăşi esenţa subtilă a celui care îl şi practică. Am aflat că totul pe lume este relativ, că fuga spre noi înşine devine insesizabil o goană după fericire, fericire pe care o afli în propria-ţi intimitate şi care nu se strigă în gura mare... Se simte. Şi atât!
Este ceea ce mi-am propus eu de acum înainte: să dau frâu liber propriei libertăţi şi să o smulg de sub jugul unei vieţi înguste. Se ştie că poţi avea multe atunci când crezi că nu mai poţi avea nimic şi că poţi să nu mai ai nimic când acum o secundă ai avut totul în palma mâinii!!!        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu