28 decembrie 2010

Incertitudine.......... Cine suntem noi?


Cine suntem noi cu adevărat? Nişte marionete pe scena vieţii după opinia mea, care ne ghidăm după anumite concepte cu care de cele mai multe ori nu suntem de acord, dar le admitem şi mergem mai departe. De ce nu avem propriile idei, ci le împrumutăm de la alţii, de ce nu facem ce ne taie capul, de ce nu ştim să spunem "NU", de ce nu suntem noi? E atât de complicat să fii sigur pe tine şi să iei deciziile singur fără a fi influenţat de nimeni? Poate e , doar uneori, în rest e atât de simplu să fii "TU".

Eu nu prea ţin cont de părerea celorlaţi pentru că prefer să fac ceea ce eu cred că e bine, nu ce cred ceilalţi şi dacă greşesc ştiu că data viitoare nu trebuie să mai fac aceeaşi greşeală.
Nu îi înţeleg pe cei care nu sunt siguri pe ei şi fac ce le zic ceilalţi, parcă sunt nişte căţeluşi, sunt penibili. De ce avem un cap pe umeri,  să îl folosim  nu să îl lăsăm la păstrare. Sunt conştientă că multă lume nu e de acord cu mine şi nici cu felul meu de a fi, unii zic că trebuie să mă dau în rând cu lumea, dacă nu sunt de acord cu ei să zic "da, da, da"  să nu-şi dea seama ce gândesc. What????????????? Cum adică să mint  doar pentru că nu sunt de acord cu cineva? Doar poate că părerea mea o să îi facă să gândească altfel, cine ştie? De ce să fiu ipocrită? Eu nu sunt aşa, eu zic tot în faţă, fie că doare, fie că nu, asta sunt, Şi să nu mai aud că "Nu e bine ce faci?" ...... chiar nu mă interesează...

2 comentarii:

  1. mde, nu pot adauga nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt intru totul deacord ....nu trebuie sa ne punem nici o masca numai pentru a le placea celor din jur....fiecare e unic in felul sau ,deci cum putem sa gindim la fel ? e imposibil, asa kum nici odata nu vom putea fi siguri k sfatul celui din jur poate fi mai util decit ceea ce gindesti tu cu adevarat....deci,credeti in personalitatea voastra!!!

    RăspundețiȘtergere