22 decembrie 2010

Give me the words that say nothing at all.............


Asupra raţiunii mele predomină amprenta ta ... de aceea te admir nespus de mult şi la un moment dat  m-ai influenţat într-o oarecare măsură.

Dar totuşi nu vreau să te cunosc. Recunosc că mă gândesc la tine ca la o persoană care ascunde multe adevăruri frumoase, aşa că uneori îmi place să cred exact ce vreau eu despre tine. Pentru mine să te cunosc semnifică ceea ce vreau eu să văd şi să concep, nu ceea ce ai dori tu să îmi arăţi. Nu doresc să aud cuvinte în care nu vreau să cred sau cuvinte al căror sens îl pot contrazice destul de uşor. În ciuda oricărui fapt nu vreau să mă cert cu tine, îmi place să mă cert cu mine. Iar singurele cuvinte ce îmi vor fi drept călăuză devin: "Iubirea înseamnă armonie".
Dacă acesta este semnificaţia iubirii pentru tine eşti capabil să mă înţelegi.
E dificil să concepi diferenţa dintre a iubi o persoană pentru ceea ce este şi a iubi o persoană pentru ceea ce ne dorim noi să fie. Cursul unei relaţii ţine de un adevăr ce nu trebuie negat, acest adevăr poate schimba total cursul unei relaţii,  dar mai ales sentimentele pe care mizăm până în acel moment.
Deci să nu obişnuim să dăm viaţa unor iluzii, ci să fim sinceri unii cu alţii !
Soluţia este să învăţăm să fim sinceri. Nu trebuie să ne simţim vinovaţi pentru că exprimăm ceva ce simţim fie că este vorba de iubire sau mânie. Nu există emoţii bune sau emoţii rele(care nu trebuiesc exprimate) ci doar emoţii naturale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu