06 septembrie 2013

Iubirea nu are început sau sfârșit... Ea există!


    Această poveste a început într-o zi. Era doar o zi, asemeni acelei zile în care s-a născut planeta. O zi în care iubirea a prins aripi și am înțeles că ea exista pentru a ne face fericiți!!! Am ajuns la concluzia că DA , TE IUBESC!!!

    Tu ești tot ce putea sa mi se întâmple mai bun în viață. Tu ai devenit singura ființă din viața mea care îmi  dă forță să merg mai departe și să înfrunt obstacolele din drumul vieții. 
    Alături de tine trăiesc cel mai frumos basm din univers. Vreau să îți spun că voi lupta mereu ca această poveste frumoasă să nu se sfârșească niciodată.
    Tu ai devenit sufletul meu pereche, alături de care mă simt eu însumi,iar când mă uit în ochii tăi mă simt în siguranță.
   Tu ești cel care ai răspândit praf magic în viața mea și mi-ai dat putere să zbor deasupra tuturor. Tu mi-ai deschis porțile spre paradisul în care trăim … descoperind atîtea lucruri minunate în jurul nostru … răsăritul soarelui , sunetul bătăii din aripi a unei păsări … dragostea noastră a dat suflare la tot ce există .


    De-aș dispune de tot timpul din lume aș alege să mi-l petrec alături de tine ... în brațele tale, strângându-mă puternic la pieptul tău și simțindu-mă protejată de tot răul care există.

     Împreună putem trece peste orice, împreună constituim Perfecțiunea.  Doar lângă tine îmi dau seama că pot face orice, dispun de putere și încredere în mine … de fapt te am pe tine. Te Iubesc!!! Îți iubesc fiecare pas,fiecare sclipire a privirii și fiecare suflare.....îți ador fiecare cuvânt....gest sau clipire....te iubesc într-un totul....cu calităti și defecte...la bine și la rău...la bucurii si la supărare....te iubesc și nu îmi e frică să rostesc  că este cel mai prețios sentiment pe care inima mea îl poate naște în această lume imperfectă.


Un comentariu:

  1. Si cine spunea ca nu exita iubire?? ca exista doar deprindere? :D:D:D .. Ma bucur ca ti-ai dat seama si ca sunteti fericiti acoloo unde sunteti (y)

    RăspundețiȘtergere