17 noiembrie 2012

And she said ... Yes


Într-un cuplu există câteva momente pe care nu le poţi da uitării nicicând: prima întâlnire, primul sărut, primul "Te iubesc" ... şi în cele mai "fericite până la adânci bătrâneţi" cazuri - cererea în căsătorie!!!
Şi anume cererea în căsătorie la sigur îmi va ramâne în memorie precum un ecou ce va răsuna incontinuu.
Aşadar, în acea zi nici prin cap nu îmi trecea că iubitul meu plănuieşte o cerere în căsătorie. Vreau să spun că atunci când s-a întâmplat am rămas literalmente fără cuvinte.
Era o zi de duminică, în care lucram, şi nici nu ştiam ce mă va aştepta în acea după-amiază, doar că toată ziua îmi apărea pe buze un zâmbet inocent, aşa din senin...
O zi extraordinară, iar iubitul meu a zis să o petrecem la plajă, era foarte emoţionat, şi tot mă grăbea să ieşim mai repede din casă.
Mă gândeam şi eu de unde atâta grabă, nimic nu prevestea că acea zi va fi una ce îmi va marca întreaga viaţă .... doar că după o săptămână de ploi puternice, a sosit una plină de soare ... o zi de vară în toată splendoarea!

Mesajul meu cu aripi

Surpriză ....

Ajunşi la plajă, am observat că un prieten ne filmează, în jur se aude muzică romantică şi pe cer mesajul de cerere în căsătorie "Te iubesc, Natalia! Vrei să fii soţia mea? " a prins aripi.  Am rămas fără cuvinte ... doream să ating acel mesaj, să văd într-adevăr dacă nu e un miraj. Acel avion ce făcea ca mesajul meu să zboare m-a emoţionat până la lacrimi ....
În acest timp iubitul meu s-a aşezat în genunchi, lacrimi în ochi de fericire şi multe emoţii.... Am auzit şi am memorat primele cuvinte care la sigur vor rămâne pentru o eternitate în inima mea "Din prima zi am ştiut că eşti aleasa mea ..." au mai urmat multe cuvinte frumoase. Ce aş mai putea adăuga? Doar că am rostit DAAAAAAAAAAAAAAA din toată inima la întrebare, fără să mă gândesc prea mult şi am acceptat să port cel mai frumos inel de logodnă văzut vreodată. Este finuţ, elegant, ieşit din tipare şi deosebit asemeni puiului meu care mi l-a oferit!
În jur o atmosferă incredibilă, iar după răspunsul meu, oamenii ce se aflau pe plajă, pe care măcar nici nu îi cunoşteam, au început să aplaude şi să strige, iar eu sincer nu îmi puteam opri lacrimile, mereu îmi voi aminti cât de binecuvântată am fost în acea zi şi cât de mult contează să fii iubit şi să iubeşti cu adevărat.
A fost un moment de nedescris, fenomenal, magic, m-am simţit mai împlinită ca niciodată şi am căpătat încredere să merg cu paşi siguri înainte. Am realizat ca puiul meu mă vrea lăngă el şi a lui. 
Un basm ce a prins viaţă şi un capitol lung ca va semnifica "o viaţă în doi".
Aşadar visele devin realitate, doar dacă crezi în ele şi faci ceea ce simţi cu adevărat. Sunt extrem de fericită şi pot să vă spun că mă bucur nespus de mult pentru că am cel mai dulce, frumos, iubitor logodnic din lume - viitor soţ şi îl IUBESC LA NEBUNIE!!! 

Iar aceasta a fost piesa care se auzea pe fundalul cererii în căsătorie .... Magnific ... 



3 comentarii: