22 septembrie 2012

Ce zice viaţa mea despre mine în acest moment?

De la începutul anului 2012 am luat o decizie: "Să înving nişte temeri mai vechi, pe care le simţeam o povară destul de grea pentru mine". Despre acestea voi povesti mai tărziu.
Şi totuşi fiecare ştie că n-a venit întâmplător pe această planetă, aşa că uneori mă găndesc care e misiunea mea ... oare să fi pus acea cărămida ce duce la schimbarea lumii ...
Şi totuşi viaţa mea ce zice despre mine? Oare ce ataşament am avut vis-a-vis de ea? Aceasta nu pot să o ştiu... Dar, sunt de părere că nu e nevoie să ai doar note de 10 şi să ştii o mulţime de lucruri, nu e nevoie să fii menţionat în cărţi de istorie sau în cartea recordurilor...
Cu certitudine viaţa mea nu zice nimic rău despre mine ... eu ştiu ... ea mă iubeşte şi de multe ori mi-a venit în întâmpinarea mea, lăsându-mă să gust din şansele pe care mi le oferea.
Mai pe scurt, niciodată nu am uitat că sunt un OM, şi cu cât am lucrat mai mult cu mine, cu atât contribuţia pe care am adus-o lumii a fost mai mare, iar la sfârşitul vieţii sper că şi moştenirea lăsată va fi una valoroasă!
Mereu cădeam şi meditam asupra unui lucru şi anume asupra stărilor prin care trece un om în drumul vieţii ... de la A GÂNDI la A REALIZA şi de la A REALIZA la A FI !

Un comentariu:

  1. Chiar sincer imi pare bine pentru tine ca esti fericita (y) . Sa dea Domnul si mai mult ! . by Bernyk

    RăspundețiȘtergere